reklama

Prečo je svet škaredý vtedy, keď má byť pekný?

Už dávnejšie som prišiel na to, že svet nie je vždy pekný. Ale zatiaľ som videl zo sveta len kúsok.. A preto zostávam ešte malým a dúfam, že keď vyrastiem, tak vytriezviem..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dnes som bol po dlhej dobe rozbehaný a behal som po "meste" (normálnesom podával daňové priznanie a kupoval topánky a kečup - hm..). "Mesto"bolo ako vždy o ničom. Teda nie ako vždy - kedysi som bol z nehofascinovaný (keď som bol malý). Teraz na ňom nevidím vôbec nič. Okremknižnice a voňavého obchodu z čajom a vônnými tyčinkami a milou tetoumi príde nudné, fádne, každodenné. V poslednej dobe začínam mať alecelkovo z Ružomberka lepší dojem - hlavne keď sem chodia hviezdy akoMarián Varga, Iva Bittová, Boboš Procházka, minule sa konala nejakáprednáška o astronómii s docentom doktorom zo SAV, začala vysielaťružomberká televízia s cool programom Play :), kde dnes napríkladhovorili o Jazze :) Proste mám pocit, že sa koňečne prebudázme - ľudianormálne aj na tie koncerty a prednášky chodia...

No ale dnes, keď som behal po tom "meste", tak som zbadal niečoabzvyčajné (odvodené od slova abnormálne). Proste v strede "mesta" privajci hrali dvaja bratia Hudobníci. Na harmonike a na husliach. Stávasa niekedy, že niekde niekto hrá a nie je to až také abzvyčajné, aletoto bolo. Boli to celkom mladí hudobníci a hrali naozaj pekne. Asi trikrát som okolo nich prešiel bez toho, aby som pri nich postál chvíľku,lebo som behal... Ale povedal som si, že keď s tým skončím, tak si ichmusím vypočuť. Tak som behal ešte rýchlejšie aby som rýchlejšieskončil. Hrali naozaj pekne. Ale som presvedčený, že by boli hrali ajkrajšie, keby to malo aj zmysel: Primárne asi hrali preto, že sichceli niečo privirobiť. Určite si privirobili za hodinu viac akopriemernú hodinovú mzdu ale aj tak, počas celej pesničky ľudia lenokolo nich chodili, ani sa na nich nepozreli - a keď hej, tak len tak,že čo to tam hrá... Ale ešte raz zdôrazňujem, oni hrali naozaj pekne!Oni hrali rýchlo, oni hrali dobre, oni hrali naozaj pekne! Keď dohralipesničku, tak sa na seba pozreli... nemalo to zmysel... rozhodli sahrať ďalej, znova to isté, keď dohrali, tak sa na seba pozreli...nemalo to zmysel...
Predstavil som si, že okolo nich stojí krúžok ľudí.. sústredene byich počúvali a keď by skončila pesnička, tak by tlieskali... Raz za časby niekto z toho krúžku vystúpil a vložil im do obalu od huslí nejakúodmenu.. za to že naozaj pekne hrajú - za to, že robia svet pekným...Nakoniec som odtial odišiel...


SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Ružomberok zas sklamal... alebo nie? "Prečo je svet škaredý vtedy, keďmá byť pekný?" - má byť vôbec pekný? Ako vieme, že by mal byt pekný?Snívame a čakáme, že naše sny sa niekedy splnia. Keď sa nesplnia, taksme smutní. Prečo vôbec snívame? Nestačí sa len tešiť z toho keď jesvet naozaj pekný a neriešiť to, keď pekný nie je? Aaaa... nie :(nestačí....:'

Pavol Pšeno

Pavol Pšeno

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Niekedy sa cítim ako logik - so všetkým čo to prináša... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu