reklama

Ráno

Ako (skoro) každé ráno, aj toto ráno som ráno vstával a šiel ta do školy, užívajúc si posledné takéto rána v Ružomberku. (idem vám ukázať nejaké fotky dnešného rána, tak sa nebojte a kliknite)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

No toto ráno som šiel ta až moc ráno, lebo sa mala písať nejakágenerálna skúška zo slovenčiny, ráno... ako jednému z mála mi navýsledku záležalo a chcel som sa ešte do toho pozrieť, asi to bolo tým, že som vedel, že nič neviem(Sokrates by mal teda zo mňa radosť) a cítil som niečo ako zodpovednosťvoči mojej Profesorke... tak som potom ešte ráno v triede sám sedel, naokne a čítal si zmaturuj zo slovenčiny.

Obrázok blogu

Rána a večere sú jedny z najkrajších častí dňa, spolu s nocou a dňom.

Obrázok blogu


Uvedomujúc si konečnosť týchto (aj krásnych) školských časov mávam už teraz nostalgické pocity...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ach, osem rokov je osem rokov. Ako môže tak ľahko skončiť niečo, čo trvá osem rokov? Nemôže...
Ešte pred chvíľou sme boli takí malí, nevedeli čo bude s nami, nohlavne nás to vôbec netrápilo... Teraz tiež nevieme, ale vieme, žeza chvíľu bude všetko inak...

Obrázok blogu


Pavol Pšeno

Pavol Pšeno

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Niekedy sa cítim ako logik - so všetkým čo to prináša... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu