reklama

Odkaz na NOVÝ blog

Tento blog je už starší, písal som ho v časoch, kedy som chodil na strednú školu a potom som už doň písať prestal. Je tomu od tohto dátumu už vyše dvoch rokov. Čítaj ďalej....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Preto veľa vecí, čo tu nájdete, už tiež nemusia byť úplne aktuálne: napríklad už moc nechodím na Lumídkovu stránku, ktorá sa i napriek tomu nachádza v mojich obľúbených blogoch. A naopak sú teraz prirodzene iné blogy a stránky, kde rád chodievam :-). Tiež aj moje motto či krátky opis "o mne" by som dnes už asi takto nenapísal - proste sa vyvíjame a meníme.

Napriek tomu, že už by som asi väčšinu článkov a podobne už dnes takto nenapísal a asi by som ich nenapísal ani vôbec, nemám potrebu to nejak všetko rušiť alebo odhovárať ľudí od prečítania si niečoho. Celý blog je časťou mojej minulosti, ktorá je taká istá reálna ako prítomnosť, akurát z hľadiska prítomnosti je prítomnosť prítomnejšia a aktuálnejšia ako minulosť, no tiež prirodzený rád vecí je tiež taký, že minulosť ovplyvňuje prítomnoť, takže i keď sa zaoberáme čistou prítomnoťou, sú v nej či chceme alebo nie stopy minulosti. A to platí bez výnimky i na mojom prítomnom živote, ktorý je mojou minulosťou ovplyvnený (okrem iných vplyvov, ktoré nespomínam :-) ). Preto ak ma chce človek poznať, takého, aký som teraz, tak tento blog nie je úplne zbytočný. Ak ma chce človek poznať, takého, aký som bol pred dvoma rokmi, tak tento blog je viac než užitočný (toto platí asi najmä pre mňa) a ak ma človek nechce spoznať vôbec, tak tento blog nemôže byť snáď menej užitočný, ako blog, ktorý by som písal dnes...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Od doby, kedy som písal tento blog, som písal ďalšie dva blogy. Prvý som začal písať prakticky hneď, ako som skončil s týmto a druhý až nedávno. Dám sem link na ten prvý blog, jediné dva články z druhého možno prekopírujem na ten prvý a možno v dohľadnej dobe začnem písať i úplne nové články. Inak o tom blogu, na ktorý dávam link teraz, platí úplne to samé, čo som písal v tomto článku ohľadom tohto blogu, keďže tie články sú asi rovnako staré.

Neviem presne, prečo sa teraz o túto záležitosť s blogmi takto zaujímam, keďže to všetko môže byť možno vcelku jedno. No asi by bolo naozaj dobré spraviť aký taký poriadok v svojich blogoch, ktoré nosia moje meno a na ktoré možno občas i niekto narazí, či už náhodne alebo nie...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak dávam sem spomínaný link: http://moonseagull.blogspot.com/

Prajem všetkým, tento článok čítajúcim, pekný a šťastný deň!

Pavol Pšeno

Pavol Pšeno

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Niekedy sa cítim ako logik - so všetkým čo to prináša... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu