reklama

HmlaBobošIgor

Jedna z vecí ktorú milujem, je prechádzka nočným mestom v noci niekedy v strede týždňa, kedy som v celom meste sám, so zopár tichými autami, ktoré mi vtedy prídu ako neživé bytosti, ktoré len chodia sem tam, s nejakým tajným cielom - ako z nejakého scifi príbehu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Adnes večer, vlastne len predchvílou, som takto prechádzal nočnýmRužomberkom... Môj nezvyčajný pocit bol umocnený hmlou, ktorá odesiatej padla na mesto... Dnes som celkovo prežil velmi nezvyčajnýdeň, minimálne som mal po ceste domou čo robiť - okrem rozpývania sanad atmosférou nočného tichého mesta som tuho premýšlal... Po hlave michodili všetky moje problémy súčasných dní (človek nemôže žiť bezproblémov, veď čo by potom robil?) ako aj v ušiach rezonoval skončenýkoncert Boboša a pokojným ma nenechávali ani spomienky na dnešnúnávštevu u Igora.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Koncertbol mimochodom veľmi fajn až na jeden technický detail, a síce že tohralo moc hlasno! Ani by ste neverili, ako môže táto trocha zvýšenáhlasitosť pokaziť celý dojem z koncertu (zapchávať si uši pri gitarovomsóle je choré!). Ak náhodou nepoznáte Boboša, alebo ho poznáte lenveľmi málo, tak to je jeden blúúzovy (bluesový) hráč na harmonika akoaj spevák (hlas má mimochodom ako pravý černoch). Blúz je velmi fajnhudba na počúvanie, no koncert bol na môj vkus moc "drsný" (blúz minajviac sadne s akustickou gitarou a tu boli rýchle bicie, hlbokábasgitara a hlučná elektrická gitara), takže som si to bohužial neužilaž tak ako som plánoval. No jedno je ale isté: Boboš je strášne skvelý(a naozaj virtuózny - ako sa to o ňom hovorí) hráč a veľmi zvláštny a priam magický a záhadnýčlovek - taký ako blues sám... Nech to znie akokoľvek neuveritelne, ztoho človeka srší niečo veľmi zváštne a tajomné - keď rozpráva o starýchmŕtvych bluesmanoch, o tom ako zapredali svoju dušu diablovi -pripomína mi to staré detské časi, kedy som z tohto sveta tento magickýpocit ešte mal.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vec ktorá ma dnes ale najviac zasiahla bolanávšteva Igora. Igor je baptistický kazateľ (nemýlte si skňazom/farárom, aj keď neviem aký je to rozdiel, no mám pocit, žeznačný). U Igora sa dnes konalo akési stretnutie na ktoré som sa nejakodostal. Hovorím nejako, lebo ja niesom baptista a s baptistami mámakurát to, že moji kamaráti sú baptisti. U Igora bolo teda stretnutie,na ktorom sme rozprávali spolu o hriechu. To je už raz tak, baptistimajú namiesto veľkého kostola so stovkami ľudí vnútri a kňazom, ktorývedie monológ s tým, že ľudia vyzerajú, že ho počúvajú kostol malý, spár ľudmi vnútri a okrem toho mávajú všeliaké posedenia kde sa rozoberápísmo či nejaká téma, pričom je to vedené v komornom duchu či ažrodinnnej atmosfére, kde sa jednoducho všetci zhovárajú na duchovnétémy. Toto mi je veľmi sympatické. Musím povedať, že Igor jeneuveritelne fajn chlapík (mimochodom je mladý a má ženu).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

( to be continued zajtra, dnes už nevládzem, idem spať....)

(dnesje to zajtra a ja som sa rozhodol nepokračovať :) začína sa mi páčiťtáto sloboda plynúca z neuverejňovania článkov na blog.sme.sk. Nebojte,ja sa k tomu čo som chcel napísať ešte vrátim, len možno v inomkontexte...) Tu dávam aspoň foto Boboša

Obrázok blogu


Pavol Pšeno

Pavol Pšeno

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Niekedy sa cítim ako logik - so všetkým čo to prináša... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu