reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Pavol Pšeno

Pavol Pšeno

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Niekedy sa cítim ako logik - so všetkým čo to prináša... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Najkrajší a najsmutnejší deň, zároveň

Pavol Pšeno

Najkrajší a najsmutnejší deň, zároveň

V prvom rade - vlastnosti krásne a smutné sa navzájom nevylučujú :) Keby tomu tak bolo, krásu by som nepoznal... To, čo som zažil dnes, krásne bolo!

  • 11. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 532x
  • 0
ako sen...

Pavol Pšeno

ako sen...

neverim tomu, co citam. neverim tomu, co si o tom myslim. neverim, ze existuje. neverim... je to ako sen...

  • 29. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 414x
  • 0
Prečo je svet škaredý vtedy, keď má byť pekný?

Pavol Pšeno

Prečo je svet škaredý vtedy, keď má byť pekný?

Už dávnejšie som prišiel na to, že svet nie je vždy pekný. Ale zatiaľ som videl zo sveta len kúsok.. A preto zostávam ešte malým a dúfam, že keď vyrastiem, tak vytriezviem..

  • 28. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 442x
  • 0
Quo vadis...

Pavol Pšeno

Quo vadis...

K dnešným písomným maturitám zo SJ, len pár vecí:

  • 26. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 422x
  • 0
HmlaBobošIgor

Pavol Pšeno

HmlaBobošIgor

Jedna z vecí ktorú milujem, je prechádzka nočným mestom v noci niekedy v strede týždňa, kedy som v celom meste sám, so zopár tichými autami, ktoré mi vtedy prídu ako neživé bytosti, ktoré len chodia sem tam, s nejakým tajným cielom - ako z nejakého scifi príbehu...

  • 22. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 438x
  • 0
reklama
Hudba na stiahnutie

Pavol Pšeno

Hudba na stiahnutie

Dávam do pozornosti rubriku Čo práve počúvam, ktorú môžte nájsť na pravej lište vpravo. Pozrite sa tam a ďalej postupujte podľa pokynov, ktoré sú tam pilne napísané. V tomto článku sa môžte dozvedieť viac o hudbe, ktorú som tam linkoval.

  • 21. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 178x
  • 2
Blog úprimne alebo koniec obmedzovania sa!

Pavol Pšeno

Blog úprimne alebo koniec obmedzovania sa!

Už to je viac ako pol roka čo mám založený blog, no mám v ňom tri články... Odpoveď na otázku prečo je jednoduchá - bojím sa písať.

  • 21. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 458x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu